اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

معاون استاندار کرمانشاه:

ابتکار عمل و نوآوری شرکت‌های تبلیغاتی در تولید محتوا در اشتغال‌آفرینی موثر است

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ابتکار عمل و نوآوری شرکت‌های تبلیغاتی در تولید محتوا در معرفی قابلیت‌های استان ایجاد اشتغال از طریق فعالیت‌های کارآفرینان موثر است.

ابتکار عمل و نوآوری شرکت‌های تبلیغاتی در تولید محتوا در اشتغال‌آفرینی موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هدایت حاتمی در دیدار با تعدادی از شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات و آموزش مجازی کشور و استان با اشاره به رویکردهای جدید در حوزه تبلیغات و آموزش در دنیای امروز، اظهار داشت: بر هیچکس پوشیده نیست که دنیای امروز از بسیاری از تبلیغات و آموزش‌هایی که با روش‌های جدید ارائه می‌شود متاثر است و بسیاری از صنایع برای معرفی خود به دنبال استفاده بهینه از این فضای جدید هستند.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: ابتکار عمل و نوآوری شرکت‌های تبلیغاتی در تولید محتوا و عرضه گسترده در بازار علاوه بر استقبال، متناسب با نیازهای جامعه به آموزش نیز پرداخته است، البته قصد دارم همین مسیر تبلیغات و آموزش را در استان کرمانشاه طی و با فراهم کردن زمینه‌های کار و سرمایه‌گذاری از این عرصه حمایت کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان، افزود: استان کرمانشاه به گفته صاحبنظران، یک استان پر پتانسیل در تمامی زمینه‌هاست، استانی است که در بخش تجارت مرزی دارای مزیت است و پنج برابر کل صادرات کشور به اتحادیه اروپا به کشور عراق کالا و خدمات صادر می‌کند.

حاتمی اینگونه توانایی‌های استان کرمانشاه را توصیف کرد، استانی است که دارای سه گمرک و چندین بازارچه است، بیش از 5.5 درصد کل اراضی کشاورزی کشور در استان کرمانشاه واقع شده و یک‌میلیون هکتار زمین مستعد کشاورزی در این استان وجود دارد، 4 هزار و 200 جاذبه گردشگری، یک‌میلیون هکتار جنگل، فرهنگ بومی متنوع با زبان‌ها و گویش‌های بسیار متعدد دارد، روستاهای نمونه گردشگری استان در بعد بوم‌گردی از مزیت‌های بسیار منحصربفردی برخوردارند که باید با تولید محتوای متناسب با ظرفیت‌هایش، به شناساندن آن‌ها بپردازیم.

تیم اقتصادی استان تاکید زیادی به استفاده حداکثری از فضایIT دارد که معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه نیز با تاکید بر این موضوع،  ادامه داد: این فضا اشتغال‌آفرین است و با روحیات نسل جدید نیز سازگاری بیشتری دارد و به همین منظور دانشکدهIT و فناوری نوین را در استان راه‌اندازی کرده‌ایم و از این طریق به دنبال استفاده بهینه از فرصت‌ها هستیم تا بتوانیم از ظرفیت اشتغال‌آفرینی این فضا بیشترین استفاده را بکنیم.

وی یکی از زیرساخت‌هایی که برای این منظور فراهم شده را این‌چنین تشریح کرد، یک‌هزار و 332 روستای استان در این راستا به اینترنت متصل شده که این می‌تواند زمینه مناسبی را برای آموزش و تبلیغات به زبان بومی و محلی و متناسب با فرهنگ بومی، فراهم کند.

حاتمی گفت: در دنیای امروز ایجاد اشتغال از طریق فعالیت‌های کارآفرینان ایجاد می‌شود و وظیفه دولت فراهم کردن بستر مناسب برای کارآفرینان است و به همین منظور است که تیم مدیریتی استان با حمایت و پشتیبانی استاندار به دنبال رونق فضای کسب و کار از طریق ورود کارآفرینان به عرصه اشتغال‌آفرینی است واین معاونت نیز بیشترین حمایت‌ها را در این خصوص خواهیم داشت.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه با اشاره به تلاش مدیریت استان برای ایجاد مرکز خلاقیت، گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده برجسته استان در زمینه عدم‌پشتیبانی از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در گذشته بوده، حال تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم که عقب‌ماندگی‌های این حوزه را جبران کنیم و در یک مسیر منطقی با شتاب مناسب قرار بگیریم.

گفتنی است، در این دیدار مدیرعامل شرکت تبلیغاتی نشراندیسان سبز(تهیه کنندگان انیمیشن دیرین دیرین) و مدیران عامل چند شرکت تبلیغاتی استان به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص ایجاد اشتغال از بستر فضای مجازی و تاثیر انیمیشن‌های تبلیغاتی پیام دار در سلامت اجتماعی پرداختند.

انتهای پیام/پ/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول